Чому ВНЗ потрібен маркетинг?

В теперішній час, коли інформація доступна у будь-яку хвилину, так важливо працювати над своїм іміджем. Особливо серед молоді. В нашій країні проходять постійні скорочення серед викладачів, та об’єднання ВИШів. Щоб захистити ваш ВНЗ від цього, треба забезпечити потік студентів на оплатну та безоплатну форму навчання. 

Ви досить жорсткі? Чи можете Ви за допомогою освіти втілити ваші амбіції до життя? Ви вірите в силу однієї освіті?

Коледжі та університети звертаються до майбутніх учнів, щоб ті розглянули ці питання, коли обирають майбутній заклад. Це спосіб кинути виклик талановитим та здібним підліткам, які точно знають чого хочуть.

Цю тактику, та ще багато інших використовують ВНЗ на Заході, щоб звернутися до постійно зростаючої і різноманітної студентської бази. Створюючи, представляючи і керуючи єдиним бренд-повідомленням, досвідом і навколишнім середовищем, установи можуть добитися значної конкурентної переваги при наборі і збереженні кращих студентів.

Залучення бізнесу і брендингу у вищій освіті

Це досить нетипові кроки для теперішніх ВНЗ, але чим раніше університети зрозуміють, що колишня система набору не працює в повному обсязі і почнуть працювати зі своїм іміджем, ти швидше вони обженуть конкурентів і займуть найцікавіші позиції на ринку освітніх послуг.

Европейські установи фокусуються на брендінгу та маркетингу набагато більше, ніж в попередні роки. Багато найняли фахівців з маркетингу з корпоративного світу і вклали чимало часу і грошей для створення сильних інституційних брендів.

Усі швидкозростаючі американські компанії є активними користувачами соціальних мереж і використовують цілий ряд інструментів для підключення до аудиторії, реклами і захисту своїх продуктів і послуг. ВНЗ застосовують цей успіх на ринку в своїй власній діяльності, визнаючи важливість включення соціальних мереж в їх стратегічне планування і перспективу потенціалу мобільної соціальної торгівлі.

У деяких випадках, цей менталітет став реалізовуватися завдяки розвитку позицій директора по маркетингу (CMO) – підкреслюючи, що створення бренду і маркетингові кампанії є основною функцією університету. Ці бізнес-орієнтовані технології брендингу спираються на технологічні досягнення, щоб взаємодіяти з сьогоднішніми студентами. Стратегія розвитку включає в себе:

  • Адаптивний дизайн сайту: створення інтуїтивно зрозумілої і простої навігації веб-сайтів, які можна переглядати на різних пристроях і платформах.
  • Оптимізація в пошукових системах. Для установ, які пропонують нішеві програми, стає все більш важливим забезпечити, щоб ці програми були у верхній частині списку пошукових систем.
  • Використання веб-аналітики: використання програмного забезпечення для аналітики зростає в міру того, як веб-екосистема вищої освіти стає все більш складною, а кількість матеріальних установ в Інтернеті розширюється (домени, субдомени і т. Д.).
  • Стратегічні соціальні медіа: хоча майже всі вищі навчальні заклади використовують якусь форму соціальних мереж, неясно, чи обчислюють вони ROI створення облікових записів Facebook або Twitter.
  • Розвиток мобільних технологій: західні коледжі та університети вкладають великі кошти в мобільну присутність, починаючи з веб-сайту установи та закінчуючи розвитком контенту, зручного для мобільних пристроїв.
  • Системи CMS і CRM: CRM-системи стають все більш важливими інструментами для використання «великої кількості даних». Вони бережусь в собі інформацію про студентів і відстежують активності від потенційного охоплення студентів.

Маркетингова стратегія починається зі знання вашого ринку

Щоб визначитись на кого ви хочете впливати, треба добре знати, що саме ви пропонуєте. Для технічних спеціальностей стратегія буде однією, для творчих спеціальностей – зовсім іншою. Перші це прагматичні люди, яким потрібна гарантія результату, для других – візуальна та емоційна складова набагато важливіша.

Наприклад, якщо ви хочете зробити набір студентів на технічну спеціальність(не IT), то Вам треба провести гарну роботу з пошуку компаній, що працевлаштовують Ваших студентів, дізнатись про перспективи взаємодії, та зарплатню, яку пропонують новачкам. І в своїй рекламній кампанії згадувати, що всі, хто здобуте високий бал – вже працевлаштовані!

Якщо у Вас ще є питання, або пропозиції щодо маркетингу для ВНЗ – будь ласка, напишіть нам.