5 ідей для університетів, як використовувати Facebook як інструмент маркетингу

Використання соціальних мереж університетами стало у всіх країнах світу звичною справою. Коли цього року дослідники із Массачусетського університету в Дартмуті запитали репрезентативну вибірку шкіл США, чи використовують вони деякі соціальні мережі, 100% з них сказали, що вони це роблять. Чотири роки тому, лише 61% з них сказали те ж саме.

Facebook – це найпоширеніший інструмент для соціальних мереж у вищій освіті – 98% університетів у дослідженні заявили, що вони там присутні.

“Очікувані студенти, батьки, поточні студенти, випускники – одна спільна область, в якій вони всі так чи інакше перебувають на Facebook, – говорить Кевін Морроу, виконавчий директор з державних справ в Університеті Сіракуз.

З цієї та інших причин школи та університети одностайно користуються Facebook. Проте, як вони використовують цей інструмент, сильно відрізняється.

Ось сім способів використання  Facebook.

1. Віртуальні екскурсії

Університет Сіракуз є одним із багатьох коледжів, які використовують службу під назвою YourCampus360, щоб створити віртуальну екскурсію на своїй сторінці Facebook на додаток до своїх веб-сайтів.

Студенти можуть практично проходити шлях, який проходять на екскурсії відвідавши університет. Вони можуть переглянути відео та прокручувати зображення 360 градусне зображення кампуса, не витрачаючи грошей на подорож туди.

Інші університети, такі як Стенфорд, використовують простіший підхід до демонстрації своїх кампусів на Facebook. Стенфордський альбом “Літній час на фермі: прогулянка” – це лише один з багатьох, які ви знайдете на цій сторінці, що демонструє мальовничий кампус площею 8,180 акрів.

2. Продаж сувенірів

В університеті Канзаса Fаcebook використовують для розповсюдження матеріалів, пов’язаних з закладом. Ви можете замовити брендовану продукцію, та у рідному місті, або навіть просто вдома похвалитися друзям.  Варіантів безліч, від ліхтарика до гарної кофти – ви можете обрати те, що більше підходить саме Вам.

Це підняли до статусу культу. Кожен студент вважає обов’язковим замовити щось для себе, щоб показувати всім належність до свого закладу. Якщо ви не хочете робити продукцію, що матеріальна, продавайте шпалери та заставки на мобільні пристрої, або чохли.

3. Групи випускників

Коли справа стосується випускників, у багатьох школах є окремі сторінки Facebook для різних клубів по всій країні.

В Університеті Батлера є одна сторінка для випускників Facebook, але в різних клубах для обговорення місцевих подій були створені такі групи, як “випускники різних років університету Батлера”.

«Спілкування на сторінці випускників, це завжди весело та цікаво, ми можемо розмістити там події для випускників, та фото з цих подій. Ми також можемо публікувати якщо хтось з наших випускників досяг успіхів у якійсь сфері, це стає відомо усім учням та однокурсникам», – говорить Ешли Пламмер, яка координує соціальну присутність Університету Батлера. «Це відмінний спосіб об’єднатися з цими людьми».

Пламмер каже, що деякі з найпопулярніших повідомлень на сторінці випускників були закликами до дії або запитання, такі як “Що Вам запам’яталось з першого дня навчання?”

«Це дозволяє нам залучити наших випускників, бути набагато ближче до установи, – говорить Кевін Морроу. «У нас є випускники, які розкидані по всьому світу, і наявність хорошої присутності в Facebook дозволяє їм залишатися на зв’язку, щоб дізнатись, що роблять інші випускники, та що відбувається в рідному університеті».

4. Групи факультетів для швидкого обміну інформацією

Для кожного відділення в університеті створюються окремі сторінки і в цьому немає нічого незвичайного. В Сиракузському університеті це відбулося без будь-якої координації з боку маркетингової команди. Сторінки факультетів тепер працюють разом з головною сторінкою, яку Морроу називає “децентралізованою федерацією”.

«Коли справа набирає таких обертів і у Вас багато підписників, ви хочете переконатися, що всі учасники отримають для них найрелевантнішу інформацію і, ця інформація не може бути в одному місці, ви не можете зробити це через один канал», – пояснює Кейт Бродок, виконавчий директор цифрових та соціальних мереж в Сиракузському університеті.

Університет також має окремі сторінки для різних географічних регіонів.

“Приємно, що кожен має свій власний спеціалізований контент, але є і сильний компонент обміну між сторінками Facebook, тому найцікавіша інформація перехресно потрапляє до всіх”, – говорить Морроу.

5. Реклама на Facebook

Восени минулого року в Університеті Кентуккі були побудовані гігантські дерев’яні маркери, які виглядають як маркери Facebook Places навколо кампуса.

«Ми заохочуємо студентів до реєстрації, тому, коли вони реєструються, вони з’являться в стрічці новин, і, можливо, їх друзі з середньої школі будуть бачити їх в стрічкі знову і знову», – прокоментував директор з маркетингу школи Келлі Бозман.

Також Ви можете рекламувати організовані вашим університетом події, щоб охопити велику кількість зацікавлених у цьому людей.